طرح موکب خانگی همراه با علی (ع) هم زمان با عید غدیر آغاز شد 
طرح موکب خانگی همراه با علی (ع) هم زمان با عید غدیر آغاز شد 

طرح موکب خانگی همراه با علی (ع) هم زمان با عید غدیر آغاز شد 

فرحناز جوکار گفت: اجرای طرح  موکب خانگی همراه با علی (ع) یکی از ویژه برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت عید غدیر است که از امروز آغاز شده و تا عید غدیر سال آینده ادامه دارد.
شناسه خبر : 1080124 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

«فرحناز جوکار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اجرای طرح  موکب خانگی همراه با علی (ع) یکی از ویژه برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت عید غدیر است که از امروز آغاز شده و تا عید غدیر سال آینده ادامه دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت افزود: در این طرح روزانه یک صفحه از کتاب ارزشمند نهج البلاغه همراه با تفسیر قرائت می شود.


وی بیان کرد: هدف از اجرای طرح موکب خانگی همراه با علی (ع) آشنایی با نهج البلاغه و معارف این کتاب ارزشمند است و امیدواریم در پایان این طرح مبلغانی برای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب نهج البلاغه تربیت کرده باشیم.


جوکار ابراز کرد: برپایی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از برنامه های ویژه این عید فرخنده است و در این ایستگاه کلیپ هایی از مولودی خوانی پخش می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت ادامه داد: امروز با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون آش نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل اهالی روستا توزیع می شود.


وی اظهار کرد: تولید محتوا در فضای مجازی یکی دیگر از برنامه های کانون در بزرگداشت عید غدیر است و به همین منظور کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای غدیر و خطبه غدیریه تهیه شده و در فضای مجازی منتشر می شود.


جوکار با اشاره به برنامه های کانون در دهه امامت و ولایت، اضافه کرد: آذین بندی مسجد و محله از سایر برنامه های بزرگداشت این عید فرخنده است که با مشارکت بچه های مسجد انجام شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت یادآور شد: هم زمان با عید قربان نیز طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: در همین راستا تعداد ۲۰ بسته گوشت نذری در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع شد.

پایان پیام/ 586